سفارش تبلیغ
صبا ویژن

LINKINPARK - MobHam

آنکه شیفته بازی و دل باخته سرگرمی و طرب است، خردورزی نکرده است . [امام علی علیه السلام]

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?آرش

شنبه 85/2/9 ساعت 4:48 عصر

LINKINPARK

 بیوگرافی  (Mike (LinkinPark  

نام کامل: Michael Kenji Shinoda

نام مستعار : Mike - The Glue

تاریخ تولد: 11 فوریه 1977

قد: 6 فوت

در ماه May سال 2003 با دوست دخترش Anna ازدواج کرد

*Mike اهل Agoura در کالیفرنیا هست ولی در حال حاضردر لس آنجلس زندگی میکنه.

* اصلیتش نیمه ژاپنی هست. در یه جایی Yonsei خطابش کردن و در توضیحش معنی این کلمه رو اینطور بین کردن که Mike چهارمین نسل ژاپنی های متولد آمریکاست. یعنی جدش یا پدر پدربزرگش در ÷اپن متولد شده بوده و سپس به آمریکا مهاجرت کردن.(فکر کنم تا همین حد توضیح کافی باشه!)

* Mike یه برادر به نام Jason داره که Jay صداش میزنه.

* یه سگ Collie به نام Bessie و یه ماهی هم داره.

* در دبیرستان Agoura درس خونده.

Mike* از دانشکده هنر Pasadena دررشته هنر فارغ التحصیل شده و کارشناسی عکاسی گرفت و به مطالعه در زمینه طراحی گرافیک پرداخت.

* اولین آلبومی که Mike خرید از Bonjovi به نام Slippery When بود.

* شغل قبلی Mike کارهای هنری از قبیل طراحی CD بوده و بیشتر کارهای مربوط به طراحی های Linkin Park هم کار Mike هست مثل طراحی های شکل های روی لباس و تصاویر روی کاور CD ها. با شرکت DC Shoes هم همکاری داره و براشون لباس و کفش طراحی میکنه.

* Mike پس از اولین تجربش برای حضور در کنسرتی به نام Killer B که گروههای Anthrax و Public Enemy حضور داشتن تصمیم میگیره که موزیسین بشه.

* Mike مدت 10 سال پیانو میزده و سپس از موسیقیه کلاسیک خسته میشه و به موسیقی Jazz و Hip Hop رو میاره.علاوه بر پیانو گیتار هم میزنه.

* Mike رپ خوندن رو با الهام گرفتن از گروههایی مثه Grandmaster Flash,Eric B AndRakim,Run DMCو LL Cool J آغاز کرد و از اشعار اونها الهام میگرفت و کمکم که تو کارش پیشرفت میکرد خودش شروع به شعر نوشتن و نوشته هاشو در جمع دوستاش بعد از مدرسه که تعطیل میشدن می خوندن و با هم تمرین میکردن.

* در مورد شکل ظاهری هم رنگ موش تیره است ولی اکثرا رنگ میکنه و روی بدنش هم Tattoo نداره.

* Mike به گروه Tool علاقه داره.

* اولین باره که Mike آهنگ One Step Closer رو از رادیو شنید در Arizona بود.

* Mike یکی از بزرگتریت طرفدارای Dido هست. و علاوه بر Dido به خواننده های زن دیگری مثل Sneaker pimps,Kittie,Madonna و Portishead هم علاقه داره.

* قبل از اینکه Chester وارد گروه بشه Mike کارهای Vocal رو انجام میداده و بعضی وقت ها هم از دوستاش براس همکاری دعوت میکرده.

* مهمترین لحظه زنگی او وقتی بوده که دیپلمش رو از کالج دریافت کرد.

* Mike به غذاهای ژاپنی علاقه داره

 

 

                                                                        LINKIN PARK
چند بچه پر شر و شور که هیپ و هاپ اصیل، راک کلاسیک و سنتی و اصوات الکترونیک را در هم آمیختند و از این کولاژ صدای به یاد ماندنی ایجاد کرده و لینکین پارک را در 1996 در لس آنجلس کالیفرنیا شکل دادند. راب بوردن به عنوان درامر، براددلسون به عنوان گیتاریست و مایک شینوادا به عنوان MC و خواننده که دوست قدیمی و مستحکمی در دبیرستان با هم داشتند پایه های اصلی را می ریزند، اینک زمانی بعد دی جی جوزف هان که فارغ التحصیل هنر های نمایشی بود و دیو فونیکس فارل به عنوان نوازنده باس به آن ها ملحق می شوند. گروه با نام Xero به کار می پردازد و پس از مدتی به هایبریدتئوری تغییر نام می دهد اما در نهایت با نام لینکین پارک شروع بع فعالیت می کند، این عنوان ماحصل پیشنهاد آخرین عضو ملحق شده به گروه یعنی چستر بنینگتون بود که به عنوان خواننده در 1999 به آن ها پیوست. خیلی زود این گروه به قابل توجه ترین چهره محل های نمایشی چون Whisky بدل شد و در لس آنجلس هواداران فراوانی پیدا می کنند. جف بلور از زومبامیوزیک در آغاز هزاره به سمت لینکین پارک می آید تا قرار دادی را با آن ها منعقد کند، کار روی آلبوم اول شروع می شود و نام هایبرید تئوری را برایش در نظر می گیرند، که از برداشتی از گذشته گروه محسوب می شد، آلبوم در پاییز سال 2000 منشر می شود و گروه به نوابغی جوان آن هم در آستانه هزاره جدید تیدیل می شود. هر یک از ترک های آلبوم با استقبال فراوان روبرو می شود و MTV چهره آن ها را با کلیپ های دیدنی شان عمومی می کند گروه در تورهای مختلفی شرکت می کند و سال 2001 را در حالی پشت سر می گذارد که بیش از 324 نمایش را به اجرا در آورده بود. ژانویه 2002 از راه می رسد و هایبرید تئوری سه جایزه گرمی از جمله بهترین آلبوم راک و بهترین هنرمند تازه وارد را در یافت می کند. آن ها پس از تمام سال را در استودیو می گذارنند تا دومین آلبوم خود را با نام Meteora آماده کنند، آلبومی که در ماچ 2003 منتشر می شود و تراک جایی وابسته می شوم از آن به موفقیت بالایی دست پیدا می کند، تور سراسری لینکین پارک بعد از آلبوم با استقبال فراوانی روبرو می شود و لینکین پارک جهانی میشود


نظر شما( )

بالا

[ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

3848

بازدید امروز

1

حضور و غیاب
یــ ــاهـو


 RSS 


موضوعات

اوقات شرعی

لینک دوستان

بهزاد
Dj Parsa

آرشیو

لوگوی دوستان

جستجو

:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

آوای آشنا

ٌصدای خودم

اشتراک

 

©template designed by: www.parsitemplates.com