سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیا Media - MobHam

خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد که دو کفش وعصای آهنین برگیر و آنگاه در زمین سیاحت کن و آثار و عبرتها را بجوی تا آن جا که کفشها پاره و عصا شکسته شود . [ابن دینار]

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?آرش

شنبه 85/2/9 ساعت 3:42 عصر

مدیا Media

بنیامین

گاهی ترانه هایزیر زمینی چنان کار میکنند که 10 تا شرکت با نفوذ و کلی تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی هم نمیتوانند،برایت انجام دهند.بنیامین ثابت کرد که با یک آهنگ هم میتوان به اوج رسید و نیازی به یک آلبوم کامل و خسته کردن خودت نیست. او که بعد از یک ترم تحصیل در رشته مکانیک آن را نیمه تمام گذاشت و به دنبال علاقه اش،ترانه سرایی و رشتهی ادبیات رف،مزد ریسک پذیری و انتخاب درست خودش را گرفت و با "دنیا دیگه مثه تو نداره" یا همون "خاطره ها" کاری کرد که همه آهنگ های آلبومش را گوش کنند و با حدود یک ماهی که از انتشار آلبومش میگذرد،فعلاً 900 هزار فروش داشتته.

ملودی ترانهی "خاطره ها" را او در سر کلاس یکی از بد اخلاق ترین اساتید دانشگاهش گفته و چون بسیار اضطراب داشته که ملودی را فراموش نکند تمتم وقت کلاس آن را زمزمه میکرده و در آخر آن را روی پیغام گیر تلفن دوستش ضبط کرده. فعلاً که دور،دور اوست

بنیامین صدای خاصی دارد و زیروبم ملودی را هم خوب درک میکند

 

آقا و خانم اسمیت؟!

آقا و خانم اسمیت؟!این فریاد دوستم بود از پشت تلفن وقتی به او گفتم در حال دیدن آقا و خانم اسمیت از تلوزیون ایران هستم.اون باورش نمیشد.میگفت همون که "براد پیت" و "آنجلینا جولی" بازی میکنند؟

اما بازم باور نمیکرد.شروع کرد به توضیح دادن فیلم. خب اینجا کمی به مشکل بر میخوریم. داستان فیلمی که من داشتم میدیدم مقداری تفاوت داشت با اون که دوستم تعریف میکرد.

رفیق ما بعد مشکوک شد که من اصلاً براد پیت رو میشناسم یا نه؟ شروع به توضیح دادن کرد. من زود حرفشو قطع کردم،گفتم که الآن میره سراغ توضیح درباره آنجلینا جولی

اما هرچه بود هالیوودی ترین فیلم سال 2005 مهمان ما در نوروز بود.چی بگم دیگه؟ همینه.

 

 بیوگرافی گروه Evanescence

اولین جرقه های تشکیل گروه از آشنایی پسری 14 ساله به اسم Ben Moody ودختری 13 ساله به اسم Amy Lee آغاز شد.  گروه کار خودشو در کافه ها و محلهای کوچک شروع کرد.

در آن زمان پدر Amy کمک کرد تا چند تا از ساخته های  دخترش بصورت ترانه در بیاد و استقبال خیلی خوبی هم از این آهنگ ها شد واین سرآغاز محبوبیت و دلگرمی گروه شد.از خصوصیات این آهنگها، که در پیشرفتشان سهم بسزایی داشت ،این بود که بهیچ وجه تقلیدی نبودند و نوعی نوآوری محسوب میشد.

Evanescence با صدای رمزآلود و لحن تیره و آهنگهای غنی و عمیقش معروف شد و اولین البوم خود را با نام "Origin" منتشر کرد وبه نیویورک آمد تا بتونه کار خودشو در فضای بازتر و امکانات تبلیغاتی بیشتری ادامه بده.

John Lecompt بعنوان گیتاریست دوم Will Boyd بعنوان نوازنده گیتار Bass و Rockly Gray بعنوان درام نواز اعضای جدید گروه بودند و کمک کردند که Amy و Ben به آرزوهای خود و تصویری که از آینده گروه در ذهن خود داشتند، در واقعیت برسند.

گروه آلبوم بعدی خود را با نام "Fallen" در فوریه 2003 منتشر کردکه دو تا از آهنگهای این آلبوم بعنوان موسیقی متن فیلم        "Dare Devil" انتخاب شد.

اخیرا Ben moody گروه را ترک کرده و علت آنرا متمرکز شدن بیش از حد تبلیغات روی Amy Lee بیان کرده که تا حد زیادی حق داره.بعنوان مثال بیشتر پوسترهای گروه فقط روی صورت Amy   تنظیم شده و بقیه اعضا تقریبا در پشت زمینه و بصورت محو (Fade) میباشند.

 

 


نظر شما( )

بالا

[ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

3846

بازدید امروز

0

حضور و غیاب
یــ ــاهـو


 RSS 


موضوعات

اوقات شرعی

لینک دوستان

بهزاد
Dj Parsa

آرشیو

لوگوی دوستان

جستجو

:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

آوای آشنا

ٌصدای خودم

اشتراک

 

©template designed by: www.parsitemplates.com